افزایش چند برابری برد موشک‌های سوخو 24


سخنگوی رزمایش حریم فدائیان ولایت 3 تاکید کرد: 11 سال بر روی این پروژه کار شده و توسط متخصصان بومی برد این موشک چند برابر شده است و با دقت فوق‌العاده بالا به هدف اصابت می‌کند

طی پروژه چند ساله توسط متخصصان صنایع دفاعی کشور برد موشکهای نصب شده بر روی جنگنده سوخو 24 افزایش یافت و در رزمایش بزرگ ارتش مورد تست و ارزیابی قرار گرفت.


امیر "حسین چیت‌فروش" سخنگوی رزمایش حریم فدائیان ولایت 3 صبح روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در ادامه مرحله سوم رزمایش گفت که امروز عملیات بمباران اهداف ثابت و متحرک توسط شکاری بمب‌افکن‌های نیروی هوایی ارتش ادامه می‌یابد.


وی همچنین افزود: امروز مقامات عالی نظامی نیز وارد منطقه رزمایش شده و پرواز و بمباران جنگنده‌ها را ارزیابی می‌کنند. همچنین جنگنده‌هایی از مناطق مختلف کشور امروز در رزمایش شرکت می‌کنند.


چیت‌فروش در ادامه تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات این رزمایش افزایش برد موشک‌های ضد راداری نصب شده بر روی جنگنده‌های سوخو 24 است که با موفقیت شلیک شده و به اهداف اصابت کرده است.


سخنگوی رزمایش حریم فدائیان ولایت 3 تاکید کرد: 11 سال بر روی این پروژه کار شده و توسط متخصصان بومی برد این موشک چند برابر شده است و با دقت فوق‌العاده بالا به هدف اصابت می‌کند.


چیت‌فروش در پایان با بیان اینکه بمب‌های قاصد استفاده شده در این رزمایش ارتقا یافته است، اظهار داشت: بمباران‌های هوشمند و "تُناژ" بالا از دیگر اقدامات امروز در رزمایش است که توسط انواع مختلف بمب هوشمند قاصد صورت می‌گیرد.


منبع: فارس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا